Akadálymentes változatMegosztás: Megosztás a FacebookonMegosztás az IWIW-enEmail

Rákosmente - Modern Kertváros


Alapértelmezett mód

Ügyfélszolgálati Csoport

Az Ügyfélszolgálati Csoport célja a szakmaiság és a kulturális megfelelés optimális egyensúlyának megteremtése: a gyors és hibamentes ügyintézés, munkájának folyamatos fejlesztése, a lakosság hivatalunkkal kapcsolatos elégedettségének növelése. A probléma-, feladatmegoldás, informálás, szakmai tudás mellett a kultúra-orientált szolgáltatási modell megléte is elengedhetetlen, mely az empátiára, a segíteni akarásra, a stílusra fókuszál. Hiába felkészült szakember valaki, ha nem elég nyitott az ügyfelekkel, és hiába empatikus, kulturált, ha a problémákat szakmailag nem tudja megoldani – egyik esetben sem tudja az elvárt, optimális szolgáltatást nyújtani.

 

A Városházán működő Központi Ügyfélszolgálat mellett a kerület lakosai igényeihez igazodóan kihelyezett ügyfélszolgálatok üzemelnek.

 

Az Ügyfélszolgálati Csoport feladatai

A lakosság részére a lehető legszélesebb körű tájékoztatás nyújtása, az ügyindítás megkönnyítése, a hivatali ügyintézés segítése. Az önkormányzat és hivatala ügykörét érintő kérelmek, beadványok átvétele érkeztetése és továbbítása ügyintézésre.

 

Kiemelt feladatkörök

  • A szociálisan rászorulók részére teljes körű tájékoztatás a jogszabályokban meghatározott segélyezési formák igénybevételének lehetőségéről, a kapcsolódó kérelmek átvétele, továbbítása.
  • Rákosmenti Babacsomag kérelem leadása, továbbítása
  • A lakásépítés és vásárlás helyi támogatása iránti kérelmek kiadása, átvétele, továbbítása, az Építéshatósági Csoport részére beadványok, (építési-, használatbavételi engedély kérelmek stb.) hatósági bizonyítvány kérelmek átvétele, továbbítása, településképi véleményezési kérelem beadása.
  • Lakás- és helyiségbérlettel kapcsolatos beadványok, kérelmek, pályázatok átvétele, továbbítása.
  • Építéshatósági kérelmek ÉTDR rendszerbe való feltöltése.
  • Alpolgármesteri fogadóórára történő bejelentkezés.
  • Közterületi káresemény ügyintézése.
  • Közlekedőképesség minősítésa ügyében történő megkeresés ügyintézése.

 

 

A központi ügyfélszolgálat elérhetősége
Cím: 1173 Budapest, Pesti út 165.
Pintye Imréné
Telefonszám: +36 1 253-3451
Kovács Anikó
Telefonszám: +36 1 253-3494
Számadóné Fodor Ágnes
Telefonszám: +36 1 253-3438
Vadász Krisztina
Telefonszám: + 36 1 253-3452
Hoffmann Ildikó
Telefonszám: + 36 1 253-3501
Rohács Zoltánné
Ügyfélfogadási rend
Hétfő 08:00-18:00
Kedd 08:00-16:00
Szerda 08:00-16:00
Csütörtök 08:00-16:00
Péntek 08:00-12:00
Ebédidő minden nap 12:30 és 13:00 között.
Letölthető dokumentumok
Közterületi káreseménnyel kapcsolatos tájékoztató (pdf 88,9 KB)