Akadálymentes változatMegosztás: Megosztás a FacebookonMegosztás az IWIW-enEmail

Rákosmente - Modern Kertváros


Alapértelmezett mód

Szervezeti folyamatok korszerűsítése

Szervezeti folyamatok korszerűsítése Rákosmente Önkormányzatának Polgármesteri Hivatalában

Új Magyarország Fejlesztési Terv

Államreform Operatív Program (ÁROP)

Új Magyarország

ÁROP-3.A.1/B-2008-0022

Kedvezményezett megnevezése:

Budapest Főváros XVII. kerület Rákosmente Önkormányzatának Polgármesteri Hivatala (1173 Budapest, Pesti út 165.)

A támogatott projekt címe:

Szervezeti folyamatok korszerűsítése Rákosmente Önkormányzatának Polgármesteri Hivatalában

Projekt azonosító:

ÁROP-3.A.1/B-2008-0022

Projekt időtartama:

2009. május 15. - 2010. április 13.

A projekt költsége és az elnyert támogatás összege:

A pályázat 2009-ben 42 699 522 Ft európai uniós támogatásban részesült, a projekt teljes költségvetése 47 443 914 Ft.

 

    A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg.


A támogatott projektről:

Fejlesztés ismertetése:

Budapest Főváros XVII. kerület Rákosmente Önkormányzatának és Polgármesteri Hivatalának vezetői ügyfélbarát Önkormányzat és ügyfélbarát Polgármesteri Hivatal megteremtését tűzték ki célul, ezért 2008 októberében pályázatot nyújtottak be az Új Magyarország Fejlesztési Terv Államreform Operatív Programjában szereplő „Polgármesteri hivatalok szervezetfejlesztése” c. pályázati kiírásra. A „Szervezeti folyamatok korszerűsítése Rákosmente Önkormányzatának Polgármesteri Hivatalában” c. pályázat célja a hivatali ügyintézés gyorsítása, az adminisztrációs terhek csökkentése, korszerűbb, ügyfélbarát ügyintézési folyamatok kialakítása.

A pályázati projekt keretében:

  • felülvizsgáljuk és javítjuk belső működésünket annak érdekében, hogy a hivatali ügyintézés gyorsabb, hatékonyabb, még inkább ügyfélbarát legyen,
  • új informatikai alkalmazásokat vezetünk be, melyek segítségével az ügyintézés gyorsabbá és egyszerűbbé válik,
  • megújítjuk és a fogyatékkal élők számára is elérhetővé tesszük önkormányzatunk elektronikus portálját, előkészítve ezáltal az e-ügyintézésre való átállást.

Szervezetfejlesztés a Polgármesteri Hivatalban 

A projekt során felülvizsgált és átalakított folyamatokat érintő jogszabályok:

Felülvizsgált hatósági eljárások 

Szervezeti folyamatok korszerűsítése:

Helyi identitástudatra gyakorolt hatások elemzése a szervezetfejlesztési projekt keretében   

Nyilvánosság számára - környezeti információkhoz - való hozzáférés:

Légszennyezettségi lakossági tájékoztatás 2009 nem fűtési szezon 

Légszennyezettségi lakossági tájékoztatás 2009 október-december 

Légszennyezettségi lakossági tájékoztatás 2010 április-június   

Légszennyezettségi lakossági tájékoztatás 2010 január-március 

Polgármesteri Hivatal működésével kapcsolatos tanulmányok:

Tanulmányok

Az elért eredmények:

  • 13 hivatali kulcsfolyamat felülvizsgálatra és átalakításra került, amely elősegíti az ügyintézés hatékonyabbá tételét,
  • két új, a meglévő térinformatikai rendszerhez kapcsolódó modul bevezetése az Építéshatósági Csoport és a Vagyonkezelői Iroda számára nyújt a munkavégzésben segítséget, továbbá a projekt keretében beszerzett egyéb új informatikai alkalmazás átláthatóbbá teszi a lakossági bejelentések nyilvántartását,
  • az önkormányzati portál teljes körű megújítása révén a honlap alkalmassá vált az e-ügyintézés bevezetésére,
  • a portál infokommunikációs akadálymentesítése lehetővé teszi a vakok és gyengén látók számára a teljes tartalom használatát,
  • projekt során lebonyolított ügyfélkezelési képzés segítséget nyújtott az ügyfelekkel való hatékony és eredményes együttműködéshez.

Bízunk benne, hogy e fejlesztésnek köszönhetően egy ügyfélbarát, a jövő kihívásaira is felkészült hivatalt köszönthetnek majd régi-új ismerősként!

A közreműködő szervezet neve és elérhetősége:

VÁTI Magyar Regionális Fejlesztési és Urbanisztikai Nonprofit Kft.                                                         

H-1016 Budapest, Gellérthegy u. 30-32. Postacím: 1539 Budapest, Pf.568.

Telefon: +36 1 224-3100

Telefax: +36 1 224-3105

E-mail: vati@vati.hu

Honlap: www.vati.hu

A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség és az Irányító Hatóság neve és elérhetősége:

A hazai ÚMFT keretében elnyerhető támogatások koordinálását a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség végzi. Az Ügynökségen belül a Közigazgatási Reform Programok Irányító Hatósága felelős az Államreform Operatív Program megvalósulásáért.

Nemzeti Fejlesztési Ügynökség

1077 Budapest, Wesselényi u. 20-22.

Telefon: +36 40 638-638

E-mail: nfu@nfu.gov.hu

Honlap:www.nfu.hu                                                                                                                                          

Elérhetőségek
Budapest Főváros XVII. kerület
Rákosmenti Polgármesteri Hivatal
1173 Budapest, Pesti út 165.
Zöld szám: +36 80 217-217
Telefon: +36 1 253 3300
E-mail: levelet küldök